FAQ
1. Ik ben er klaar voor! Wat is mijn volgende stap?
De volgende stap is om hier een eerste gesprek met ons in te plannen. Het doel van dit gesprek is om te bevestigen dat we een goede match zijn.
We bespreken de tijdlijn van het project en dan sturen we je ons voorstel ter goedkeuring toe.


2. Hoe werkt de betaling?
We houden het graag simpel. U doet een aanbetaling van 50% na goedkeuring van het voorstel en de
resterende 50% betaalt u na voltooiing van het project.
3. Hoe snel kan er opgeleverd worden?
Dit is volledig afhankelijk van het project. Vanaf de aanvang van het project kunnen wij meestal binnen 2 weken opleveren. Dit hangt wel volledig af van de aanvraag, de planning en beschikbaarheid van crew en regisseur.


4. Ik heb afwijkende wensen, kan ik daarvoor bij jullie terecht?
Zeker weten. Een film of campagne laten maken is heel customizable, bijna alles is bij ons mogelijk.
5. Wat wordt er van mij gevraagd als klant?
We vragen je de tijd met ons te nemen, zodat we je jouw bedrijf of merk beter kunnen leren kennen. We maken een planning op om zo effectief mogelijk met
jouw en onze tijd om te gaan.
Tijdens de opnamedag vragen we de hoofdpersoon
de hele dag beschikbaar te zijn voor de opnames.


6. Wat houdt een aanpassingsronde in?
Een aanpassingsronde in de montage houdt in dat je ons een gebundeld feedback lijstje stuurt. We spreken dit lijstje graag eerst met je door zodat we je
wensen helder hebben. Vervolgens passen wij de edit hierop aan (waar mogelijk).
7. Is het mogelijk om bij de opnames en/of montage te zijn?
Wij vinden het zelfs fijn als er iemand van je bedrijf aanwezig is bij de opnames. Het is ook mogelijk om bij de montage aanwezig te zijn. Onze voorkeur gaat er in dat geval wel uit om bij de laatste montagedag aan te schuiven, zodat we al een basis edit hebben liggen.
