top of page

Navara

Om de beste software engineers van Nederland te bereiken, hebben wij voor Navara deze campagne opgezet.

Navara_Still01466423_edited.jpg

Boulderen 

Wist je dat 80% van de software engineers van boulderen houdt? In een serie van 6 video's lieten wij de paralellen tussen boulderen en software ontwikkeling zien. Op deze manier wekten we de interesse van toekomstige sollicitanten.

En omdat Navara zichzelf altijd uitdaagt om het maximale te bereiken, kregen 5 Navarianen in de films een masterclass van NK Boulder finaliste Lisa Klem. 

Navara Brand Film
Navara Tijmen
Navara Lisa Klem
Navara Rebecca
Navara Yenebeb
Navara Richard
Patroon_03.png
Navara Telefoon Boulder Lisa Klem

Ad-Blockers

Doordat we een helder beeld hadden van de doelgroep, konden we ook concluderen dat de meeste mensen gebruik maken van ad-blockers.

 

Advertenties zouden in dit geval dus niet de juiste, selecte groep bereiken. In plaats daarvan, werden deze films ingezet op LinkedIn (als gepromoot bericht) en organisch op Instagram en YouTube. 

De campagne werd opgevolgd door een fysiek boulder-event, waar mensen uit de indrustrie hun passie voor software ontwikkelen konden delen en een boulder-clinic kregen van NK Boulder finaliste Lisa Klem.

bottom of page